• Start
  • Blog
  • Storing in ons netwerk (Opgelost)!

Storing in ons netwerk (Opgelost)!

6-5-2022 17:25 uur. We melden de storing af. Alle systemen zijn weer operationeel, maar we houden alle systemen goed in de gaten. 

6-5-2022 16:28 uur. De PetBase website is inmiddels live. Ook MyFMS is voor de klant te bereiken. We controleren de services, blijven monitoren en gaan het probleem verder onderzoeken om te voorkomen dat dit in de toekomst nogmaals kan gebeuren. We zijn nog niet klaar en zijn druk bezig met een verbetering. 

6-5-2022 15:10 uur. Het team van engineers is nog volop bezig met uitsluiten. Het interne netwerk is inmiddels volledig operationeel en nagekeken. De data wordt verwerkt en alarmen die binnenkomen worden doorgestuurd naar de meldkamer. Echter is er nog geen toegang voor de klant mogelijk. 

6-5-2022 13:17 uur. De data van alle telematica systemen komt gewoon bij ons binnen en worden verwerkt, echter is er een issue in het benaderen van de portals.

6-5-2022 11:30 uur. Er is een team van experts op locatie nog hard aan het zoeken om het probleem op te lossen.

6-5-2022 09:40 uur. Engineers gaan op locatie het probleem analyseren.

6-5-2022 08:33 uur. Een deel van het netwerk werkt maar de diensten zijn nog niet bereikbaar. 

6-5-2022 02:34 uur. Momenteel hebben wij een technische storing in ons netwerk waardoor delen van onze omgeving niet goed werken. Onze technici zijn druk bezet om de storing te verhelpen. Excuses voor het ongemak, wij doen er alles aan om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Hopende op jullie begrip.

INTERNET ERROR GREEN SCREEN HD - YouTube



© Micpoint BV 1989 -