• Start
  • Controle over uw telefonie met Q Board

Controle over uw telefonie met Q Board

Controle hebben over de performance van uw telefoonbezetting is mogelijk met de nieuwe QBoard module. In één overzicht kan inzicht verkregen worden van alle medewerkers. QBoard

Hieronder treft u een overzicht van onze Q Board-functies: 

• Optimaal overzicht van 3 wachtrijen, tot een maximum van 5 wachtrijen per Q Board.
• Op elk moment de getoonde wachtrijen wijzigen door andere wachtrijen te selecteren.
• Overzicht van gebruikers (agents) inclusief hun presence.
• Een overzicht van de nummers of personen die in de wacht staan inclusief de wachttijd.
• Overzicht wanneer een persoon te lang in de wacht staat of wanneer er niet is opgenomen (kleur verandert naar rood).
• Overzicht van het aantal agents die in gesprek zijn.
• De optie om aan te geven wanneer er bijgeschakeld moet worden door de wachtrijkleur te veranderen naar rood.
• De combinatie van Q Board en Call Manager add-ons zorgt voor nog meer flexibiliteit. Via de Call Manager kunt u snel en gemakkelijk op een wachtrij inspringen zodat u de oproepen direct ontvangt. Anders dan Q Board is de Call Manager wel een betaalde add-on.

 

Per direct beschikbaar. Login op https://uc.micpoint.eu en klik links in het menu op Q board. Rechts bij het radartje kunt u de wachtrijen toevoegen.



© Micpoint BV 1989 - 2020