• Start
  • Mijn medewerker beveiligen

Mijn medewerker beveiligen

MyFMS geeft werkgevers de mogelijkheid medewerkers te beveiligen, om hulp in te schakelen voor medewerkers die gevaarlijke werkzaamheden uitvoeren of op gevaarlijke locaties werken. Met een persoonlijk alarm, dat door middel van een automatische koppeling met de meldkamer ervoor zorgt dat de meldkamer kan meeluisteren en direct de locatie van de desbetreffende werknemer doorkrijgt.

De medewerker kan het apparaatje bijvoorbeeld aan de riem bevestigen. Als de medewerker valt, schakelt de sensor in het apparaat in en wordt een melding afgegeven naar de meldkamer; de medewerker kan ook zelf op de noodknop drukken. Via het Cloud platform wordt de huidige locatie van de medewerker naar de meldkamer gezonden. De hulpdiensten kunnen worden ingeschakeld en er is contact met de medeweker mogelijk.

Voordelen mijn medewerker beveiligen:

  • Tijdig hulp inschakelen voor medewerkers in gevaarlijke situaties of werkplekken;
  • Automatische koppeling met de meldkamer is mogelijk;
  • Indien nodig kunnen hulpdiensten ingeschakeld worden;
  • Indien nodig kunnen er aanvullende maatwerk protocollen worden verwerkt.


© Micpoint BV 1989 - 2020