Contact

Heeft u een vraag of wilt u persoonlijk advies, neem dan contact met ons op:

030 63 55 700
info@micpoint.nl

Vlierweg 38 A
3991 BD Houten
Contactformulier
Routebeschrijving

Nieuws

Het laatste nieuws omtrent Micpoint-activiteiten vindt u hieronder.

Naast het op orde brengen van de fiscale ritregistratie en het serviceproces efficiënter maken was het vraagstuk bij Smit & Dorlas; hoe de jaarlijkse groei te kunnen blijven realiseren d.m.v. het optimaliseren van de efficiency op iedere afdeling. Het voornaamste punt was een gebrek aan inzicht en proactieve stuurinformatie vanuit het wagenpark. Dit raakt zowel de verkoopresultaten als de klanttevredenheid en creëert financiële exposure door potentiële boetes vanuit de Belastingdienst. Smit & Dorlas heeft de problemen getackeld met de implementatie van MyFMS.

De oplossing van Micpoint
Smit & Dorlas heeft ervoor gekozen de My Fleet Management Solution (MyFMS) te implementeren van de firma Micpoint uit Houten. De doelstellingen van Smit & Dorlas zijn:

  • de klanttevredenheid gelijk te houden en waar het kan te verhogen;
  • het fiscale risico te verlagen;
  • de voorspelbaarheid van het serviceniveau binnen de operationele activiteiten van de fabriek en het serviceproces te verhogen;
  • het salesproces efficiënter en effectiever te maken.


De omschreven doelstellingen dienen real time en betrouwbaar ingevuld te worden. MyFMS van Micpoint biedt de oplossing en wordt elke dag gebruikt. De ritregistratie met keurmerk wordt ingezet om het fiscale risico weg te nemen. De MyFMS App op de verschillende mobiele platformen geeft elke gebruiker direct inzicht. In het dagelijkse sales- en servicesproces worden beslissingen gebaseerd op de locatie van de buitendienst en worden klanten eerder geholpen en servicedagen effectief ingevuld. De MyFMS oplossing brengt de Smit & Dorlas organisatie rust en zorgt voor een hogere klanttevredenheid. De oplossing die Micpoint levert, helpt Smit & Dorlas op functioneel vlak en draagt bij aan de doelstellingen voor kostenbesparing. Micpoint hanteert transparante prijzen en is zeer betaalbaar. Er zijn geen onverwachte kosten.

Voordelen
Smit & Dorlas heeft haar doelstellingen ruimschoots gehaald met MyFMS en kan nu steeds verder gaan optimaliseren en kosten besparen. De voordelen voor Smit & Dorlas op een rij:

  • hogere klanttevredenheid met MyFMS en MyFMS Apps;
  • meer omzet door actief sturen op commerciële KPI’s;
  • geen zorgen rondom een niet sluitende ritregistratie;
  • meer rust op de planningsafdeling;
  • lagere kosten door sneller en meer inzicht;
  • meer grip op het serviceproces;
  • geen zorgen door het hoge serviceniveau vanuit Micpoint. Afspraken nakomen is de standaard!


De MyFMS oplossing brengt de Smit & Dorlas organisatie rust en zorgt voor een hogere klanttevredenheid. De oplossing die Micpoint levert helpt Smit & Dorlas op functioneel vlak, maar draagt ook bij aan de kostenbesparingsdoelstellingen. MyFMS staat bij iedereen elke dag open. Elke afdeling heeft er profijt van, aldus El Otmani, Manager Operations

Meer informatie over MyFMS Fleet Management System

Persoonlijk advies?

Heeft u een vraag of wilt u persoonlijk advies, neem dan contact met ons op:

030 63 55 700
info@micpoint.nl

Vlierweg 38 A, 3991 BD Houten
Contactformulier
Routebeschrijving
Auto delen
Volgsysteem
Km registratie
Privacy

Blijf op de hoogte

Wij houden u graag op de hoogte via onze nieuwsbrief. Deze nieuwsbrief verschijnt maandelijks en geeft u een goede indruk over de nieuwste trends en ontwikkelingen.

Meld u aan voor onze nieuwsbrief