Skip to main content

Track en Trace system

✓ Vehicle on demand
✓ Gecertificeerde ritregistratie
✓ Makkelijk & gebruiksvriendelijk
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Het Track en Trace system van Micpoint helpt u als ondernemer om beter overzicht te houden over het personeel in de buitendienst. De gegevens die het Track and Trace system verzamelt zet u bijvoorbeeld in om de buitendienst efficiënter in te richten. U kunt beslissingen in het sales- en serviceproces nemen op basis van de locatie van de buitendienst. Bezoeken aan klanten en relaties wordt zo efficiënter ingericht. Bovendien kunt u deze informatie gebruiken om het gedrag van buitendienstmedewerkers te beïnvloeden. Dat uw personeel zich professioneel gedraagt en veilig is, is natuurlijk van het grootste belang!

Big data verzamelen met het Track en Trace system van Micpoint

Met het Track and Trace system van Micpoint verzamelt u informatie over de positie van uw voertuigen en personeel, de snelheid waarmee er gereden wordt en het aantal overtredingen dat wordt gemaakt. Deze informatie wordt door het Track en Trace system opgeslagen in de Cloud, zodat u deze 24 uur per dag tot uw beschikking heeft. De gegevens blijven vervolgens twee jaar beschikbaar en worden in totaal zeven jaar bewaard. Genoeg tijd om trends en ontwikkelingen te herkennen, bij te sturen en het resultaat daarvan te meten. Op die manier beïnvloedt u het gedrag van uw personeel wanneer zij onderweg zijn. Het gevolg is veiliger rijden, minder verkeersovertredingen en een lager brandstofverbruik.

Bij vragen horen we graag van u!

Heeft u naar aanleiding van de bovenstaande informatie nog vragen? Of wilt u meer weten over de oplossingen die u elders op de website heeft gezien? Neem vooral contact op met de behulpzame klantenservice van Micpoint voor een antwoord op al uw vragen via telefoonnummer 030 63 55 700.

 

Ook interessant